Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Tuesday, October 27, 2009

Wajah-wajah Ceria Viva PERMEDIA

Keluarga Bahagia...



1Malaysia...



Pasangan sangat bahagia...


Ezzati...



Umi...



Wan...



Malini...




Sama Padan...





Aku dan Umi...





sama2 Comel...


Bahagianya....




Aku dan Ezzati. Sepadan kan...




Bersama adik2 saya...



Nie la Patner aku, malini... Lawa kan...




Aku dan Gee...

Kenangan bersama Datuk Mustapha Maarof...




Kenangan bersama Datuk Mustapha Maarof...





Tahniah memperolehi 2 anugerah khas...




Hormat...




Tabik Hormat...


Bahagianya...




Aku dan Rakan2...




SMILE...




Wajah Ceria TekMEd.
























1 comment:

  1. huhu....
    huhu..memang family yg bahagia...sayang gan comel...sayang juga kalian yg lain....huhuhu.................

    ReplyDelete