Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Thursday, October 1, 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Kepada semua rakan-rakan blog, saya Gan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir batin. Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan2 saya kerana banyak bagi support dan banyak mengambil berat terhadap kesihatan mak saya, so saya nak ucapkan terima kasih. Untuk mengetahui pengguna blog yang saya hormati, keadaan mak saya dah bertambah bagus dan saya ada nampak perkembangan positif yang ada pada beliau. Thanks sekali lagi. Dan kepada peminat Best D' N.Sembilan, saya harap dengan adanya informasi dan maklumat yang saya bagi ini dapat memeberi serba input kepada anda dan andai kata ada salah dan silap, maafkan saya. Budak baru belajar guna blog, mesti ada kekurangan dan saya akan cuba yang terbaik untuk anda semua.
Thanks...
Kepada Pn. Sheila, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin.

No comments:

Post a Comment