Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Saturday, August 29, 2009

Hari demi hari berlalu...

Saya baru saja sampai rumah ni, letih pun ada coz tido kat dalam bas td, biasa la kan.kejap2 sedar. Sampai jer rumah, aku tengok keadaan mak aku, berdasarkan aku tny abang saya tadi, dia kata dah ada peningkatan dah dalam keadaan kesihatannya. Mak saya dah mula boleh jalan slow2. Cuma kaki dan tangan dia kebas lagi... Sekarang ni abang saya ngah bawak mak ke Melaka untuk jalani perubatan akupuntur. Saya harap mak saya cepat sembuh dan cm biasa coz dia pun x sangka dia kan dapat sakit ni sedangkan dia x da darah tinggi pun. Just hasil dari X-Ray, Dr kata kolestrol mak tinggi. That y leh sakit ni.
Ok la, macam biasa yang seperti saya janji kan sebelum ni, saya akan terus membicarakan kehendak blog saya ini iaitu perkenalkan n.Sembilan pada rakan-rakan blog di samping saya ceritakan tentang diri saya dari semasa ke semasa pada rakan yang lain.
Pada kali ini, saya akan membawa rakan-rakan blog yang lain untuk melihat homestay-homestay ayng ada di N.Sembilan. Di sini, banyak homestay yang telah diwujudkan untuk membolehkan pengunjung lebih tahu lagi mengenai N.Sembilan ini. Di N.Sembilan, homestay yang paling popular sekali adalah homestay kampung lonek. Homestay ini telah mendapat banayak liputan termasuk dalam rancangan Perlancongan di Tv3. So, untuk ketahui lebih lanjut mengenai homestay ini dan homestay yang lain, mari kita sama-sama melihatnya dan sekiranya anda berminat untuk menyertai mana-mana homestay di sini, anda boleh berhubung terus dengan pengurus-pengurus homestay seperti yang akan saya terterakan sebentar sahaja lagi. Slmt Menonton...

2 comments:

  1. abg gan..
    sabar la ye.
    smoge mak abg gan cepat sembuh
    =)

    ReplyDelete
  2. bleh tak bagi tau saya, alamat untuk buat akupuntur kat melaka tu?

    ReplyDelete