Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Tuesday, August 25, 2009

Jom Jalan-Jalan- Destinasi Kedua

Pada masa yang lalu,saya telah bawa anda ke tempat menarik iaitu Istana Seri Menanti @ dikenali sebagai "Isatana Lama". Saya harap rakan-rakan blog saya sekiranya ada pergi ke N.Sembilan, jangan lupa melawat Istana tersebut...Ok pada kali ini saya akan membawa anda ke tempat peranginan pula. Siapa tidak kenal dengan Port Dickson atau lebih dikenali sebagai PD. Di PD ini telah mendapat sambutan yang ramai bukan sahaja pada musim cuti sekolah, malah hari-hari biasa pun mendapat sambutan yang ramai. Tempat ini adlah sesuai bagi keluarga yang ingin berkelah sambil mandi manda.So, untuk mendapatkan gambaran yang lebih jelas mengenai PD, mari kita lihat dengan lebih detail di link yang telah saya sediakan. Selamat menonton...

No comments:

Post a Comment