Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Monday, August 24, 2009

Sapakah saya???

Salam sejahtera, Salam perpaduan dan salam 1Malaysia kepada semua. Selamat datang ke blog saya yang serba indah ini.Ini adalah pertama kali saya membuat blog dan untuk blog yang pertama ini saya akan memperkenalkan tempat-tempat perlancongan yang menarik di negeri yang penuh dengan adat iaitu N.Sembilan Darul Khusus.

Sebelum ini, saya ingin menceritakan serba sedikit mengenai latar belakang saya untuk memberikan salam perkenalan saya kepada rakan-rakan blog yang lain. Nama diberi Gan dan ramai rakan-rakan saya memanggil saya Comel kerana muka dan badan saya yang agak kebulatan. Tapi, saya tidak kisah dengan keadaan paras badan saya kerana itu adalah anugerah Tuhan yang telah berikan kepada saya. Syukur saya terhadap pemberian daripada Tuhan. Saya dilahirkan di N.Sembilan dan sehingga kini saya masih lagi menetap di N.Sembilan. Bagi blog ini pula, saya akan membawa rakan-rakan blog saya untuk lebih mengenali lagi tempat-tempat yang menarik dan indah di N.Sembilan. Untuk mengetahui lebih lanjut lagi mengenai isi kandungan blog saya ini, teruskan untuk menonton blog yang saya buat ini dan jika terdapat sebarang kekurangan, saya ingin minta maaf. Al-maklum, kali pertama buat dan explore benda yang bernama blog... Sekian... Segala Kesulitan amat dikesali.

No comments:

Post a Comment