Pembuka Kata

Semuanya mengenai Negeri Sembilan yang tercinta :)

Wednesday, August 26, 2009

Perjalanan Harus Diteruskan...

Pada hari ini, saya duduk dalam keadaan x senang hati coz semalam saya mendapat 1 pangggilan dari adik saya yang menyatakan mak saya masuk hospital. So, saya x dapat nak balik sekarang coz besok saya ada presentation yang perlu dilakukan dan lusa pulak saya ada exam yang perlu dihadapi.
Nak x nak, saya terpaksa beli tiket balik pada hari jumaat selepas saya habis exam... Baru seminggu saya balik kampus, saya kena balik semula coz faktor kesihatan mak saya. Tapi, x per, saya harap mak saya cepat sembuh dan saya harap rakan-rakan blog yang lain turut berdoa agar orang disekeliling kita sihat sejahtera dan dalam keadaan yang bahagia.
So,mungkin dalam 2 @ 3 hari ini saya x dapat nak update blog saya kerana saya tidak berada di kampus.Walaubagaimanapun, perjalanan perlu diteruskan. Ok, untuk kali ini, saya akan terus memperkenalkan tempat yang menarik pada anda semua. Pada posting yang lepas, saya telah membawa anda lihat kawasan Port Dickson. Tetapi, pada kali ini saya akan membawa anda semua ke Ulu Bendul pula yang terletak di Kuala Pilah. Jom kita lihat pada link yang akan saya masukkan selepas ini. Diharapkan anda terhibur... Sekiranya anda mempunyai maklum balas, boleh la memberi komen kepada saya untuk memperbaikinya.Tq...

No comments:

Post a Comment